News

CELINE: predmet žudnje i decentnosti

Brend francuskog luksuza i sofisticirane jednostavnosti – Celine, pronašao je svoje mesto u MiaMaya Gold store u SC Galerija.

Brend francuskog luksuza i sofisticirane jednostavnosti – Celine, pronašao je svoje mesto u MiaMaya Gold store u SC Galerija. Predstavljamo vam kratku istoriju brenda koji je savršen primer kako postići ekvilibrijum i simbiozu između moderne tranzicije i nasleđa luksuznog brenda.

Još od svog nastajanja tokom 40tih godina prošlog veka, Celine je imao status luksuznog brenda koji je na početku radio made to measure dečiju obuću za najmlađe stanovnike Pariza. Zahvaljujući vrtoglavom uspehu, osnivačica brenda po kome i sam brend nosi ime, Céline Vipiana, odlučila je da svoj brend posveti i ženskoj modi. Njen cilj je bio da Celine bude brend koji ženama daje kvalitetne, funkcionalne i svakodnevne modne komade, a ne bespotrebno i prolazne stvari. Kvalitet pre kvantiteta.

S obzirom da moda nikada ne spava, brend Celine je tokom godina imao svoje i kreativne i komercijalne tranzicije. Tokom 1973. godine Celine je zamenio svoj logo – crvenog slona sa klasičnim dizajnom poznatijim kao Blazon Chaine koji je inspirisan poznatim pariskim spomenikom Trijumfalnom kapijom.

Značajnu prekretnicu u istorijskom razvoju predstavlja 1996. godine kada je Celine postao deo LVMH luksuzne grupe, kada su na mesto kreativnog direktora postavili poznatog dizajnera Michael Kors. Kors su pripale zasluge postepene glam wear Celine tranzicije i promovisanju „IT“ tašni Boogie i Poulbot.

Nakon Kors-a, brend Celine je zapao u kreativni krizu i LVMH grupa je pokušala da sa nekoliko različitih kreativnih direktora vrati stari sjaj, ali to je pošlo za rukom jedino Phoebe Philo. Philo se smatra “spasiteljkom” Celine jer je svoj kreativni minimalizam i šik spojila sa Celine estetikom i vratila luksuznu relevantnost brendu koji je postao poznat po svojoj neutralnoj paleti i well tailored komadima. Pod njenom kreativnom palicom, nastali su najpoželjniji Celine komadi pogotovu u sferi aksesoara i nezaobilazne tašne poput Trapez, Classic, Cabas … A posebno priznanje joj se odaje jer je u modu sa Celine vratila i bele tenis patike za žene, kao deo svakodnevne estetike.

I sa Phoebe Philo se završava Celine period trendovski poznat kao #OldCeline. Njen naslednik je Hedi Slimane, koji je i danas kreativni direktor Celine krenuo je sa radikalnim rezovima. Slimane je prethodno bio poznat kao čovek koji je uradio kontraverzni rebranding Saint Lauren-a, a upravo to je uradio i svojim dolaskom u Celine. Novi logo brenda, konačno pojavljivanje na društvenim mrežama označio je nov početak brenda Celine. Slimane je sa sobom doneo radikalan raskid prepoznavanja Celine kao tonski neutralnog  luksuznog brenda, on je Celine stavio u kategoriju edgy punk rock mladalačkog brenda koji je postao predmet želje svetskih trendesetera. Iako su ga mnogi kritikovali da pokusava da od Celine napravi novi Saint Laurent, Slimane je ostao veran svojoj ideji koja je pokazala da je bio u pravu. Celine je postao jedan od najpoželjnijih brendova današnjice.

I zato smo za vas upravo Celine uvrstili u luksuzni brend porfolio MiaMaya Gold store u SC Galerija. Celine i nova kolekcija FW23, Vas čeka u MiaMaya Gold store!