CELINE: predmet žudnje i decentnosti
Brend francuskog luksuza i sofisticirane jednostavnosti – Celine, pronašao je svoje mesto u MiaMaya Gold store u SC Galerija.
Luxury is about the experience, not just the appearance
Većina premijum i luksuznih brendova ima dugu tradiciju koja stara čak i više od jednog veka. U kombinaciji sa inovativnim kreativnim direktorima, savremeni luksuzni brendovi se lako prilagođavaju urbanoj kulturi zadržaajući svoju autentičnost i ekskluzivnost.
U MIAMAYA – SC Galerija Belgrade i na www.miamaya.rs očekuju vas:
Jedna od najstarijih evropskih modnih kuća, Loewe, osnovana je 1846. godine u Španiji, a svetsku slavu je stekla izradom predmeta od kože, zbog jedinstvene tehnike obrade i ručne izrade. Dolaskom Jonathan Anderson na mesto kreativnog direktora Loewe, tokom 2013. godine i njegovim prvim projektom Puzzle bag – Loewe se našao na modnom radaru vrsnih poznavalaca mode i od tada superiorno vlada.
Anderson nije želeo da se zadrži samo na predmetima od kože, već je zanimljivim printovima, kvalitetnim materijalima osvojio i promenio stil odevanja savremenih new age intelektualaca.
Italijanski beskompromisni duo Domenico Dolce i Stefano Gabbana pronašli su ispiraciju svojih kolekcija u Siciliji i kontraverznoj vezi između senzualnosti Italijanke sa juga i njene posvećenosti porodici i Bogu. Dolce & Gabanna žena je dualna: poseduje svoju seksualnost i uživa u svom telu i stilu, ali drži se okvira klasične ženske lepote poput Sophia Loren i Monica Bellucci koje su i inspiracija Dolce & Gabbana.
Njihova žena nosi veo, ali i zanosnu čipkanu haljinu.
Italijanska modna kuća Valentino osvojila je srca najvećih modnih ikona poput prve dame SAD Džeki Kenedi i holivudske dive Elizabet Tejlor koje su bile i lične prijateljice čuvenog maestra Valentino Garavanija koji je osnovao svoju modnu kuću 1959. godine. Valentino je postao prepoznatljiv po crvenoj boji koju i danas brojni modni stručnjaci nazivaju Valentino crvena. Iako su se stilovi i moda menjali vremenom, Valentino je ostao veran mantri koja i opisuje Valentino damu: „Elegancija je balans između proporcije, emocije i iznenađenja“.
Francuska modna kuća Chloé osnovana je 1952. godine i od svog početka posvećena je razvijanju stila samosvesnih i urbanih žena. Chloé istoriju kreativnih direktora obeležila su najveća imena mode: Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Phoebe Philo koji su doprineli razvijanju modne filozofije – free spirited femininity. Pastelni tonovi, prefinjeni logo i luksuzni materijali ostaju prepoznatljivi segmenti svih Chloé kolekcija.
Brend francuskog luksuza i sofisticirane jednostavnosti – Celine, pronašao je svoje mesto u MiaMaya Gold store u SC Galerija.
Loewe je najpoželjniji brend već par godina, koji je dobio status new age luksuza.
U savremenom svetu nije lako pronaći osobu koja nije čula za Dolce & Gabbana. Imena Domenico Dolce-a i Stefano Gabanne poznata su čak i ljudima koji su izuzetno daleko od mode.