News

PINKO – Fearless beauty

Krajem marta odabranim zvanicama je ekskluzivno predstavljena nova kolekcija za sezonu proleće/leto 2022. italijanskog brenda Pinko u organizaciji kompanije MiaMara i medijske platforme BURO kroz jedinstvene modne instalacije i kabare performans.

Pinko je brend čiji je dnk ukorenjen u ideji o italijanskoj ženi, njenoj svakodnevici, njenom osećaju za lepo i za modernost, za sadašnji trenutak. Dovoljan je samo jedan pogled na Pinko kolekciju “Fearless Beauty” pa da osetimo kako je ona namenjena ženama koje su odvažne i nekonvencionalne ali uvek uvek senzualne u svojoj moćnoj ženskoj esenciji.
Upravo zato je zaštitno lice kampanje za proleće/leto 2022. Irina Shayk, žena čije smo lepote svi svesni. Irina Shayk je daleko iznad obične kategorije lepog lica: ona je snažna, neustrašiva i dominantna, a u svemu tome neprikosnovena u svojoj ženstvenosti. Ovo je i više nego očigledno u fascinantnim vizualima nove Pinko kampanje “Fearless Beauty”.
Upravo ova kampanja koja Irinu prikazuje u svoj njenoj veličini, savršeno oslikava Pinko ženu. Sve mi smo Pinko žene, onda kada se osećamo snažno, moćno i nepobedivo u svojoj koži.

Najupečatljiviji komadi koji su osvojili publiku su tigar animal print odela, strukirani beli sako sa zlatnim detaljima i Kiss kolekcija koja obiluje aplikacijama sa senzualnim crvenim usnama. Zaštitni Pinko znak, dve ptice u letu ostao je globalno prepoznatljiv znak, koji se i dalje nalazi na nezaobilaznim Pinko Love Bag tašnama.

Zajednički utisak zvanica među kojima su bile i modeli Iva Bataković i Katarina Filipović, influenserke Mima Zečević i Anastasija Grujić, glumica Milena Vasić je da  Pinko ostaje veran svom trendi i senzualnom stilu koji će dominirati ove sezone.

Pinko – modna priča o ženi

Pinko, jedan od najpoznatijih italijanskih premijum brendova, nastao je 80tih godina prošlog veka zahvaljujući viziji i inovativnosti bračnog para Pietra Negra i Kristine Rubini, sa željom da ženama ponude novi izazovni brend koji će predstaviti esenciju ženske prirode. Za manje od 40 godina, Pinko je postao jedan od ambasadora „made in Italy“ brendova, koji je osvojio srca dama širom sveta.