Stil Francuskinja je jedan od onih za koje se uvek pitamo „kako im polazi za rukom da budu tako nonšalatno šik“.
Stil Francuskinja je jedan od onih za koje se uvek pitamo „kako im polazi za rukom da budu tako nonšalatno šik“.
One ne izgledaju pretenciozno. Njihov koketni i ležeran odnos prema odeći predstavlja savršeni mix žena koje su sigurne u sebe i bez zahteva da budu perfektne.
Francuskinje tokom dana skoro da ne nose visoke potpetice, jer udobnost obuće stavljaju ispred svega i zato su baletanke uvek njihov letnji izbor, dok su poluduboke cipele i ankle boots francuskog brend Zadig & Voltaire odličan primer dnevnog šika sa dozom nezaobilaznog rock šika.
Francuskinje vode računa o proporciji svoje figure. Ukoliko nose dobro ukrojenu kožnu suknju sa detaljima koje nam je ove sezone predstavio francuski brend IRO gornji deo neće biti uzak i sa previše detalja, već naprotiv, oversize džemper ili jednostavna majica poput WOMAN majice Zadig&Voltaire
Francuskinje su verne i svom kulturnom i modnom nasleđu i vrlo rado nose francuske brendove sa dugom tradicijom, poput Sonia Rykiel koja je poznata kao kraljica pletiva. Prepoznatljiva po džemperima jarkih boja sa prugama uklapa se savršeno u priči o stilskih proporciji. Uz jedan ovak statement i dizajnerski komad, Francuskinje će obično nositi džins ili bajker jakne.
Ono bez čega nikada nećete videti nijednu Francuskinju je dobra i kvalitetna tašna i naravno tu ostaju verne svojim korenima. Lancel tašne su jedne od omiljenih koje ćete videti na poluotkrivenim ramenima modernih Francuskinja koje odvažno koračaju ulicama Pariza, a za dame koje ipak vole dozu rock chic-a Zadig&Voltaire imaju savršen izbor.
Jedan od termina koji se najviše pretražuje u poslednje vreme je “moda 2023” i “modni trendovi 2023”. Zato smo odlučili da za vas izdvojimo TOP 3 modna trenda i 3 must have boje ove sezone. Pogledajte koji brendovi i stilovi iz Miamaya Fashion Concept Store su pravi trendseteri za proleće 2023, kao i nadolazeću letnju sezonu!
Pinko, jedan od najpoznatijih italijanskih premijum brendova, nastao je 80tih godina prošlog veka zahvaljujući viziji i inovativnosti bračnog para Pietra Negra i Kristine Rubini, sa željom da ženama ponude novi izazovni brend koji će predstaviti esenciju ženske prirode. Za manje od 40 godina, Pinko je postao jedan od ambasadora „made in Italy“ brendova, koji je osvojio srca dama širom sveta.
Pastelne boje asociraju na buđenje proleća, nežnost, optimizam i novi početak. Osveženje protkano delikatnim i svetlim bojama, svake godine dolazi sa prvim suncem i postaje neizostavan deo spring/summer kolekcija.